Monday, January 2, 2012


Elif Hanım ve Yiğit Bey,

Kuzey kahvaltısını yaptı.  Cimnastik zamanında kendi müziklerimizle hareket ettik, şarkılarımızı çok özlemişti.  Beraber saatte tatilde neler yaptığımız hakkında sohbet ettik.  Planlama zamanında Blok köşesini planladı.  “ben Emre ve Yalçın evcilik köşesinin kapısını tamir ettik, işbişrliği yaparak” dedi.  J  İngilizce zamanımızda Renkler ve şekilleri işledik.  J  Bahçe zamanımızda kum havuzunda hazine aradık ve kampüste gezi yaptık.  Yemeklerini yedi. 

Zeynep kahvaltısını yaptı.  Cimnastik zamanında kendi müziklerimizle hareket ettik, şarkılarımızı çok özlemişti.  Beraber saatte tatilde neler yaptığımız hakkında sohbet ettik.  Planlama zamanında Evcilik köşesini planladı.  “ben gelin oldum damadım Kuzey oldu, dedi.  J  İngilizce zamanımızda Renkler ve şekilleri işledik.   Bahçe zamanımızda kum havuzunda hazine aradık ve kampüste gezi yaptık.  Maze de İnci Öğretmenim sen nasıl pasta istersin doğum günün için alayım dedi (canlandırma)  Ben çilekli dediğimde “Ama dükkanımda çilekli kalmamış başka ne olabilir?” dedi ve “Hemen satın almaya gidiyorum” dedi.  J  Yemeklerini yedi.  Görüşmek dileği ile...

Sevgiler

No comments:

Post a Comment