Sunday, August 14, 2011

sureyyanin ciftligi




Seda bizi bodrumdan aldi Alacati'ya Sureyya'nin ciftligine goturdu...
Cocuklar sabahlari kalkip ineklere tesekkur ettiler ictikleri sut icin...
Zeynep bi inegi azarladi "beni yalama!" diye...
sonra seftali topladilar ama icinden "ari(kurt)" cikti diye attilar...

Ordek yumurtasi yediler... (o gun tavuklar yumurta yapmamis!)

Sabah 7.20'de tavuklara yem vermeye bi turlu yetisemediler ama ibrahim abi son gun kiyak gecip oglen yemegi verdirdi tavuklara....

sonunda kuzey gercekten traktorle gezdi!

zeynep ve kuzey ahtapot modundan cikip yuzmeye basladi kollukla!
ben bizim jenerasyonun cocuklarinin prens prenses gibi buyumelerinden yakinirken,
bunu gorup cigliklarla denize atladim o ayri....

annem kuzeye "ne denmez efendim denir " dedi... artik kuzeyle konusmalar soyle oluyor....

- o ne
- gemi
- efendim?
- gemi
- efendim gemi!

bugunluk bu kadar....









No comments:

Post a Comment